Serwis i wsparcie

W naszej Strefie klienta znajdują się krótkie informacje serwisowe dotyczące rozwiązywania typowych problemów pojawiających się w trakcie użytkowania oprogramowania.

W wypadku kontaktów telefonicznych lub mailowych prosimy o odpowiednie przygotowanie się do kontaktu serwisowego.

Zalecany kontakt

Wszelkie pytania i uwagi dotyczące użytkowania naszego oprogramowania prosimy zgłaszać przez formularz znajdujący się w Strefie Klienta. Specjalny formularz ułatwia podanie wszystkich szczegółów niezbędnych do szybkiego rozwiązywania Państwa problemów. W formularzu nie trzeba także podawać numeru licencji i danych kontaktowych – podaje się je raz, przy rejestracji.

Kontakt mailowy

Mail powinien zawierać:

  • Nazwę biblioteki, numer licencji, numer wersji programu, imię i nazwisko osoby, z którą pracownik serwisu może się kontaktować w danej sprawie.
  • Dokładny opis problemu związanego z programem.

Kontakt telefoniczny

Kontakt za pomocą rozmowy telefonicznej. Ważne jest, aby:

  • Zapewnić sobie jednoczesny dostęp do komputera i telefonu.
  • Przed rozpoczęciem rozmowy uruchomić program, z którym związany jest zgłaszany problem.
  • Na początku rozmowy z pracownikiem serwisu podać nazwę biblioteki, numer licencji, swoje imię i nazwisko.
  • Dokładnie opisać problem związany z programem.