Wsparcie w zakresie wdrożeń oraz codzienna współpraca z firmą

Inwestycja w zintegrowany system biblioteczny PATRON jest inwestycją gwarantującą długofalowe korzyści. Nasza firma gwarantuje Państwu także długofalowe wsparcie obejmujące prace przed i po wdrożeniu.

Przed wdrożeniem systemu

patron - wsparcie kllientaNasze wsparcie przedwdrożeniowe zapewnia wnikliwą analizę działania biblioteki bądź ich konsorcjum wraz ze szczegółową propozycją zastosowania oferowanych przez nas systemów: PATRON, RFID czy MOLIK. Przed zaimplantowaniem przyjętego rozwiązania zajmujemy się także odpowiednią konwersją danych i konfiguracją systemów do określonych potrzeb bibliotek. Nasze dwudziestoletnie doświadczenie pozwala nam na szybkie i profesjonalne wdrożenie systemu PATRON.

Lista naszych przykładowych wdrożeń.

Po wdrożeniu systemu

Utrzymanie systemu w jak najlepszej formie przez następne lata zapewnia nasz wyspecjalizowany serwis. PATRON jest systemem wciąż rozwijanym i udoskonalanym – nowe wersje aplikacji pojawiają się kilka razy w roku. Serwis systemu PATRON jest do Państwa codziennej dyspozycji i błyskawicznie rozwiązuje napotkane problemy. Dodatkowo, Państwa postulaty dotyczące nowych funkcjonalności systemu realizowane są szybko i skutecznie. Stworzyliśmy dla Państwa, specjalnie dedykowany system zgłaszania spraw serwisowych oraz postulatów i nowych funkcjonalności. Biblioteki mogą od nas oczekiwać sprawnej i rzeczowej obsługi. Nasz zespół składa się z doświadczonych programistów tworzących systemy biblioteczne od wielu lat. Obok informatyków i programistów, nad efektywnym i bezproblemowym wdrożeniem czuwają pracownicy z wieloletnim stażem w bibliotekach publicznych i akademickich. Zespół ten gwarantuje niezawodność i wysoką jakość obsługi, zarówno techniczną oraz informatyczną. Oferujemy również pomoc merytoryczną - bibliotekarską, w zakresie organizacji pracy w bibliotece z użyciem systemu PATRON oraz wykorzystania formatu MARC21. Organizujemy również szkolenia zarówno z systemu PATRON, jak i z podstaw formatu MARC21. Więcej o szkoleniach. Szeroki zakres usług, zarówno wdrożeniowych, jak i potem serwisowych, konsultacyjnych i innych pozwala na dostosowanie umowy licencyjnej do potrzeb klienta.

Więcej...